wtorek, 19 czerwca 2018

Każdy zasługuje na miłość "Twój Simon" konkurs [rozstrzygnięty]


Wreszcie, po dość długim okresie niekonkursowym, przychodzę do Was z książką, którą możecie zgarnąć. Mam nadzieję, że konkurs się Wam spodoba.

Zadanie, które dla Was przygotowałam jest proste. Związane jest z ekranizacją książki "Simon oraz inni homo sapiens" Becky Albertalli. Dzięki Wydawnictwu Papierowy Księżyc możecie wygrać jeden egzemplarz książki  "Twój Simon". Czas trwania konkursu: 19.06.2018 r. - 29.06.2018 r. 




Pytanie konkursowe: Jaka jest Twoja ulubiona adaptacja książki i dlaczego właśnie ta?

Wzór zgłoszenia w komentarzu: 
Zgłaszam się
Odpowiedź:...
Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem konkursu oraz wyrażam zgodę na  przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w konkursie i wysyłki książki oraz zgodę na ujawnienie danych zwycięzcy na stronie bloga.




Biorąc udział w konkursie zgadzasz się z poniższym regulaminem.
Wśród nadesłanych odpowiedzi autor bloga Zatraceni w kartkach wybierze zwycięzce po zamknięciu konkursu. Wyniki zostaną opublikowane w przeciągu około trzech tygodni po zakończeniu konkursu w zaktualizowanym poście. Nagrodę ufundowało wydawnictwo Papierowy Ksieżyc.
Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na przesłanie danych niezbędnych do wysyłki nagrody do strony Zatraceni w kartkach i wydawnictwa odpowiedzialnego za wysyłkę nagród. Zatraceni w kartkach nie rozpowszechnia nadesłanych danych, ani nie przetwarza ich w żaden inny sposób. Dane kontaktowe niezbędne do wysyłki nagród zostają usunięte z naszych skrzynek kontaktowych (mail, wiadomości na FB) w przeciągu miesiąca od nadania nagród.
Za wysyłkę nagród odpowiada Wydawnictwo Papierowy Księżyc. Zatraceni w kartkach nie bierze odpowiedzialności za pracę Poczty Polskiej. Nie odpowiadamy za zaginione przesyłki. Wybór autora jest subiektywny i nie podlega dalszej dyskusji. Konkurs nie jest powiązany z Facebookiem, ani inną stroną.

Kochani, przeczytałam wszystkie wasze odpowiedzi. Trudno było mi wybrać zwycięzcę. Z racji tego, że mam tylko jedną książkę do oddania, wybrałam. Proszę Natalię o kontakt poprzez mail: kissix72@gmail.com lub wiadomość prywatną na fb bloga.



Powodzenia,
Dominika