czwartek, 19 października 2017

Sklepy z gadżetami książkowymi


Każdy książkoholik uwielbia otaczać się książkami. A skoro książkami, to również wszystkim co z nimi związane. Przygotowałam dla was listę 6 miejsc, w których możecie się zaopatrzyć w cudowne rzecz. I oczywiście niezbędne do życia miłośnika książek.


Na liście pojawią się zarówno miejsca znane, jak i te, o których mogliście wcześniej nie słyszeć. 


Mam wrażenie, że to sklep znany wszystkim, który jest obowiązkowym punktem każdych Targów. Oprócz rozsławionych już na całą Polskę zakładek magnetycznych, możemy kupić torby, kubki, i ostatnio świeczki! Dzięki ludziom, którzy to zrobili możemy mieć wszystko co widzimy na zagranicznych bookstagramach. Do tego, nie zauważyłam tego na stronie internetowej, ale ja na WTK 2017 kupiłam sobie wisiorek ze świata Nocnych Łowców. Po prostu cudo<3 Nie zapominajcie również o ich boxach, bo tam możecie znaleźć prawdziwe unikatowe rzeczy (poszewki na poduszki i inne cudeńka).

Kiedyś Książka w mieście, dzisiaj Book Inn. W tym miejscu
znajdziecie tylko dwie kategorie rzeczy dla książkoholików. Pierwsza z nich to stemple/ exlibrisy do książek. Szczególnie pomocne dla tych, którzy swoje książki pożyczają, albo lubią mieć swoje rzeczy oznaczone. I druga kategoria, czyli etui na książkę. Niezwykle solidnie wykonane, pięknie wyglądające i przede wszystkim chroniące książkę. Jestem wielbicielką takich rzeczy. Dla mnie są one szczególnie pomocne, kiedy czytam w podróży, bo taką książkę mam w torbie lub plecaku i wtedy mam 100% pewność, że dosłownie nic się jej nie stanie. 

To już miejsce nie dla wszystkich. W ofercie sklepu możemy zauważyć koszulki, worki, ale również i leżaki, papierośnice oraz ubranka dla dzieci. Słowem ogromny wybór. Do tego oczywiście oryginalny i nie do podrobienia design, którego nie da się pomylić. Z jednej strony minimalistycznie, ale efektownie. Zgodnie z nazwą sklepu główne miejsce na produktach zajmują cytaty z najbardziej znany dzieł, albo najbardziej rozpoznawalnych osób. 



Moje odkrycie roku 2017. To co oni zrobią to są maleńkie cuda. Nie wiem czy widzieliście moje kolczyki, które są na naszym instagramie, ale to właśnie ich dzieło. No błagam, która dziewczyna nie chciałaby mieć w uchu kolczyka w kształcie książki? A i jeszcze oczywiście stylowe kominy, idealne na jesienne i zimowe chłody.

Miejsce podobne trochę do tego w punkcie 1, oczywiście mamy boxy książkowe, ale bez problemu możemy kupić ich pojedyncze przedmioty na stronie internetowej. Czyli zakładki, piękne lniane torby czy poszewki na poduszki. Miejsce stosunkowo nowe, ale już ma grono oddanych fanów. Wiem, że z każdą chwilą jest ich coraz więcej.

6. Księgarnie internetowe
Nie wiem, czy sobie zdajecie sprawę, ale całkiem ciekawe rzeczy można znaleźć na stronach księgarni internetowych. Mówię tutaj np. o nieprzeczytane.pl czy taniaksiążka.pl. Warto zwrócić na to uwagę, szczególnie jeżeli już coś tam zamawiamy, to dorzucenie  czegoś do koszyka nie będzie aż tak bolało, zawsze może znajdzie się jakiś rabat :)



To już tyle. Mam nadzieję, że ten wpis jest przydatny. Koniecznie napiszcie swoje miejsca, w których kupujecie niesamowite gadżety.

Dominika