środa, 1 sierpnia 2018

A ty czego tak naprawdę pragniesz? KONKURS "Wszystko, czego pragnęliśmy" Emily Giffin

 

Ostatnio konkursy częściej pojawiały się na naszym instagramie (jeden z powodów do zaobserwowania) niż na blogu, więc trochę Wam to wynagrodzę. Ostatnio zauważyliśmy, że lubicie konkursy, które organizujemy, jesteście zainteresowani książkami. Więc teraz czas na prawdziwą perełkę.


Do wygrania jest jeden egzemplarz książki "Wszystko, czego pragnęliśmy" Emily Giffin. 


Regulamin konkursu:
1. Czas trwania konkursu: 1.08.2018 - 14.08.2018 r.
2. Wśród nadesłanych odpowiedzi autor bloga Zatraceni w kartkach wybierze zwycięzce po zamknięciu konkursu. Wyniki zostaną opublikowane w przeciągu około trzech tygodni po zakończeniu konkursu w zaktualizowanym poście. Nagrodę ufundowało wydawnictwo Otwarte.
3. Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na przesłanie danych niezbędnych do wysyłki nagrody do strony Zatraceni w kartkach i wydawnictwa odpowiedzialnego za wysyłkę nagrody. Zatraceni w kartkach nie rozpowszechnia nadesłanych danych, ani nie przetwarza ich w żaden inny sposób. Dane kontaktowe niezbędne do wysyłki nagród zostają usunięte z naszych skrzynek kontaktowych (mail, wiadomości na FB) w przeciągu miesiąca od nadania nagród.
4. Za wysyłkę nagród odpowiada Wydawnictwo Otwarte. Zatraceni w kartkach nie bierze odpowiedzialności za pracę Poczty Polskiej. Nie odpowiadamy za zaginione przesyłki. Wybór autora jest subiektywny i nie podlega dalszej dyskusji. Konkurs nie jest powiązany z Facebookiem, ani inną stroną.


Oczywiście, żeby mieć szansę wygrania książki, musicie zgłosić się w komentarzu pod tym postem.

Wzór zgłoszenia w komentarzu: 
Zgłaszam się
Odpowiedź:...
Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z regulaminem konkursu oraz wyrażam zgodę na  przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w konkursie i wysyłki książki oraz zgodę na ujawnienie danych zwycięzcy na stronie bloga.



Pytanie konkursowe: Jakie jest Twoje największe marzenie/cel?


Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe. W razie jakichkolwiek pytań, zadawajcie je, a ja postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości. 





Powodzenia,
Dominika



WYNIKI:
Bardzo Was przepraszam, że wyniki nie pojawiły się wcześniej, ale przez sprawy osobiste, nie byłam w stanie. Obecnie przygotowujemy się do dużych zmian na blogu, także mój czas jest jeszcze bardziej ograniczony. 
Przeczytałam uważnie wszystkie Wasze odpowiedzi. Dziękuję, że się podzieliliście ze mną marzeniami. Kilka odpowiedzi było podobnych, innych nie spodziewałam się przeczytać. Ale jedno wyznanie bardzo długo pozostało w mojej pamięci. Poruszyło mnie. Gratulacje dla Melisy. Zgłoś się do mnie mailem na adres kissix72@gmail.com

I jeszcze ostatnia notka do wszystkich. Spełniajcie swoje marzenia! Dzięki Wam świat stanie się lepszy <3