środa, 13 lipca 2016

Wyniki rozdawajki

Cześć! Witam wszystkich w ten środowy poranek. Postanowiłam wyznaczyć właśnie ten dzień na ogłoszenie wyników Rozdawajki książkowej z jednego prostego powodu. Dzisiaj sama mam 15 urodziny i postanowiłam w ten dzień się cieszyć z kimś. Kogoś uszczęśliwić nową książką.

Teraz trochę o samym konkursie. Już w regulaminie zastrzegłam sobie, że jeśli zgłosi się mniej niż 10 osób, konkurs się nie odbędzie. Myślałam, że będę musiała to zrobić. Wiecie Zatraceni w kartkach nie jest na razie jakoś ogromnie popularnym blogiem (ale mamy nadzieję, że się to wkrótce zmieni :D). Cały czas się rozwijamy, zdobywamy znajomości w blogosferze, nawiązujemy współpracę z wydawnictwami, organizujemy konkursy, to i zwiększa się liczba wejść na bloga. 10 000 wyświetleń to było dla nas ogromne święto, radość, euforia i lekkie niedowierzanie. To było niedawno, a teraz licznik cały czas rośnie. Bardzo Wam za to dziękujemy. Ale potrzymałam trochę w niepewności, teraz czas na prawdziwe wyniki.

Lista zgłoszonych uczestników:

  1. Madame Nel 
  2. Noemi Ostafin 
  3. Natalia Pych
  4. Daniel Szarak
  5. Adolfinia 
  6. Joanna Barwińska
  7. Magda Barwińska
  8. Joanna Zieleniecka
  9. Sylwka S.
  10. Agnes C.
  11. izabela81
  12. Grażyna Grzesiak
  13. Megami R.
  14. Beata Kandzia
  15. Ann
  16. Monika Wasiluk
  17. Elżbieta Bieniek
  18. aga209
  19. Marta Bieluczyk
  20. Martyna Lewandowska


A zwycięzcą zostaje Magda Barwińska!
Gratuluję, zaraz wyślę mejla. A wszystkich pozostałych zapraszam na kolejne konkursy, już wkrótce.