poniedziałek, 31 października 2016

Halloween Book Tag


Już dzisiaj najstraszniejsza noc w całym roku. Kiedy ludzie chcą się upodobnić do potworów i straszyć ile sił. Z tej okazji znalazłam Tag, który krążył po książkowych blogach rok temu. Ja postanowiłam go odświeżyć. Czas rozpocząć zabawę!

Bohater, którym straszyłabyś innych

D: To akurat nie trudne. Lord Voldemort, Bellatrix Lestrange, ród Malfoy'ów. Wszyscy sikaliby ze strachu. Łącznie ze mną :P

S: Myślę, że najgorszą wiedźmą będzie Dolores Umbrige. Różowa landryna ^^

Bohater, który byłby w stanie zrobić ci halloweenowego psikusa
D: Kolejny raz odpowiedź bez problemu. Zdecydowanie i niepodważalnie Fred i George z Harry'ego Pottera oraz Kili Fili z Hobbita. Taka mała inspiracja ostatnimi filmami oglądanymi przeze mnie.

S:Psikus? Najlepszą osobą do tej roli byłaby Kathy z trylogii Labirynt. Ta wredna ruda małpa nadaje się jak ulał...

Bohater, z którym pójdziesz na halloweenową imprezę
D: Kurde, ale strasznie prosty ten Tag. Jak na razie nie mam żadnych problemów. Na imprezę zabrałabym, albo raczej to on by mnie wziął ze sobą... Magnus Bane. Nikt tak jak on nie potrafi rozkręcić imprezy. Jak bawić się, to tylko w doborowym towarzystwie. 

S: Moją wybranką byłaby Tara Duncan, czyli siostra Harrego Pottera :D
Najlepsza DJ'ka ever!

Bohater, z którym obejrzałbyś straszny film 
D: Z natury nie oglądam horrorów. Pewnie wybrałabym kogoś, u kogo mogłabym się kryć w ramionach, żeby nie oglądać strasznych filmów. Może Alec z Darów Anioła, albo Percy Jackson.... Tutaj chyba jednoznacznie nie odpowiem. Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe.

S: Jak straszny film to tylko z Frankiem Behr'tem. Detektywem z książki Misto słońca.

Bohater, który będzie próbował przejąć kontrolę nad światem w halloweenową noc
D: No dobra, myślę że wszystkie złe charaktery. To idealna okazja.
Począwszy od Voldemorta, a skończywszy na Podstępnym Szaroburze z książki "Nie poddawaj się" Rainbow Rowell. 

S: Czarnym charakterem, który chciałby przejąć władze w tę noc byłby Kain z książki "Książe Mgły" C.R. Zafona


Bohater, któremu do twarzy  w strasznym przebraniu
D: Będę się powtarzać, jak nic. Cały czas, konsekwentnie cała seria Harry Potter i rodzina Malfoy'ów.

S: Chyba jednak nikt inny mi tu nie pasuje jak Voldemort 

Bohater, który będzie bał się tej nocy wyjść z domu 
D: Hmmm. Caleb Prior z Niezgodnej, Neville Longbottom i to chyba wszystko. Nie znam aż takich strachliwych bohaterów.

S: Takim siusiumajtkiem będzie JF z książki "Marina" Carlosa Ruiza Zafona. Przyjaciel głównego bohatera a tak się bał na początku :')


Bohater, który z natury nie pasuje do przerażającego motywu Halloween
D: Tutaj mam trochę kandydatów. Przede wszystkim Callie z książki Jessici Sorensen. Hana z serii Delirium. One zdecydowanie nie wpasowują się w klimat Halloween.

S: Mimo że Kymera jest potworna, nie pasujje do Halloween ze względu na swoje dobre serce. Dlatego też bohaterka książki "Potworna" wydawnictwa CzyTam pasuje według mnie jak ulał

To już tyle. Jeżeli ktoś z Was ma ochotę i zdąży jeszcze dzisiaj zrobić ten Tag, to proszę. Czujcie się nominowani. Mam nadzieję, że  Wam się spodobało. Do zobaczenia.

Dominika i Sebastian