wtorek, 25 października 2022

Kolejny świetny romans | "Nigdy nie będę twoja" Samantha Young



Jestem przekonana, że macie takich autorów i autorki, którym bezgranicznie ufacie. Po których książki sięgacie w ciemno i macie pewność, że nigdy się nie zawiedziecie. Dla mnie taką autorką jest Samantha Young. A dzisiaj kolejna jej książka, którą pokochałam.


Twórczość Samanthy Young poznałam lata temu i od razu się zakochałam. Od tego czasu po prostu nie mogę przegapić żadnej jej książki. Przed Wami kolejna, która skradła moje serce.

Regan niespodziewanie pojawia się w życiu Robyn. Ma nadzieję na odnowienie kontaktów z siostrą. Zakochuje się w absolutnie przeuroczych dzieciach brata narzeczonego siostry. Pozycja niani jest dla niej idealną okazją do zostania w Szkocji. Jest to również idealna kryjówka przed przeszłością, która ją ściga.

Samantha Young jest prawdziwą mistrzynią jeżeli chodzi o balansowanie pomiędzy kolejnymi motywami. Po raz kolejny dostajemy idealnie wyrównaną książkę, w której znajdziecie trochę sensacji, trochę obyczajówki i oczywiście romans.

Wszystkie fanki romansu na pewno będą zadowolone. Są tutaj właściwie wszystkie motywy, które uwielbiam: zakazany romans, różnica wieku, grumpy and sunshine. I wszystkie te motywy idealnie ze sobą grają.

Ja jestem zachwycona. Pierwszy tom tej serii pokochałam całym sercem, ale miałam lekki niepokój, kiedy sięgałam po „Nigdy nie będę Twoja”. Postać Regan początkowo była przedstawia jako ktoś, kto jest trudny do polubienia. Jednak w drugiej części się „Adair Family” Regan zmienia się. Oczywiście, nadal nie jest idealna, ale nikt z nas nie jest. To sprawia, że jest to postać autentyczna.

Czytanie tej książki to był istny rollercoaster emocji. Śmiałam się, płakałam i rozpływałam nad dziećmi Thane’a. Uwielbiam rodzeństwo Adairów. Nie mogę się doczkać kolejnych książek z tej serii.