środa, 21 grudnia 2016

Świąt nie będzie! The Grinch Book Tag


Święta to czas, kiedy w telewizji mamy mnóstwo tematycznych filmów. Jest to przede wszystkim Kevin, ale również Grinch. Dzieło jest o rok starsze ode mnie, ale to nic. To świetny film, a ja go po prostu kocham. Stąd ten Tag.

1. Połowa lampek na choince jest wypalona
Książka która zaczynała się dobrze, ale potem zleciała jak z górki


Do tego pytania wybieram "Spojrzenie Elfa" Katrin Lankers. Okładka jest piękna, a pomysł ciekawy. Ostatnio coraz rzadziej spotyka się elfy w książkach, to niestety wykonanie jest po prostu nie najlepsze. Dość ciężko było mi się odnaleźć w całej tej historii.


2. Irytująca ciocia Basia nie chce zostawić Cię w spokoju
Średniawa książka, którą wszyscy się zachwycają

Mogę użyć "Niezgodnej"? Przeczytałam ją, bo wszyscy się nią zachwycali. Ochy i achy leciały ze wszystkich stron, a ja nie rozumiałam tego fenomenu. Szczerze, to nadal nie rozumiem.

3. Twoje pupile nieustannie przewracają świąteczne dekoracje Wybierz bohatera który sporo napaskudził (nie może to być czarny charakter!) 

Po raz drugi posłużę się "Niezgodną". Peter to ktoś, kto faktycznie narozrabiał. Zawsze musiał być najlepszy, ale jeżeli komuś udało się być "bardziej" to miał przekichane.

4. Słyszysz jak twoi rodzice wystawiają prezenty i dowiadujesz się, że Święty Mikołaj nie istnieje
Książka która została ci zaspojlerowana

Święty Mikołaj nie istnieje? Ale jak to?😢
Nienawidzę spoilerów. Po prostu nie znoszę. Ja nie spoileruję, więc niech inni nie robią tego mi. I na szczęście nie robią. Moi znajomi wiedzą, że chyba bym zabiła, a w internecie też jeszcze się z tym nie spotkałam. Czuję się szczęściarą!

5. Widok z okna przysłania Ci gruba warstwa śniegu 
Bohater, którego po prostu nie mogłeś zrozumieć

Chwilka zastanowienia. Nie, nie nad książką. Nad imieniem bohaterki. Seren...? Tak, Seren z "Samotności odległych gwiazd". Nie rozumiałam jak można być tak zadufanym w sobie, narcystycznym, egocentrycznym. To przez główną bohaterkę, która mnie bardzo irytowała, nie skończyłam książki. Nie żałuję tej decyzji.

6. Należysz do jedynej w swoim rodzaju grupy singli, a wszędzie wokół słyszysz Mariah Carey i jej "All I Want For Christmas" 
Książkowa para, której nie możesz znieść

Julia + Adam z "Daru Julii". Ja od zawsze byłam #teamWarner. Kto też?

7. Nie możesz się pozbyć tego szorstkiego, wełnianego swetra, który otrzymałeś na święta lata temu 
Wybierz kilka książek, które siedzą na twojej półce już trochę czasu, jednak brak ci motywacji by je przeczytać, mimo to nie masz serca się ich pozbyć.

Tutaj nie wybiorę nic. Jest jeden prosty powód. Okej, na swojej półce mam trochę pozycji nieprzeczytanych (czytaj: kilkanaście) z ostatnich Targów Książki w Warszawie. Ale żadnej z nich nie chcę się pozbyć. Ja je chcę przeczytać.

8. Babcia odleciała na reniferku 
Bohater, którego śmierć cały czas nie możesz przeboleć (może to być postać z filmu) (uwaga na spojlery!!!)

Wybiorę postać z jednej z książek Johna Greena. "Szukając Alaski" i śmierć Alaski. Why?😭 

9. Wszystkie centra handlowe są okropnie zatłoczone 
Seria, która ma za dużo tomów/za bardzo się ciągnie.

"Pretty Little Liars". Czasami mam ochotę się za to wziąć, ale potem przypominam sobie ile to ma części, i potem przechodzi mi ochota.

10. Grinch 
Bohater którego nienawidzisz (nie może to być zły charakter!)

Po raz kolejny przytoczę postać Sereny. Więcej bohaterów nie pamiętam. Nie żałuję za znienawidzenie tej bohaterki i nie proszę o rozgrzeszenie.

Nominacje:
Nominuje każdego, kto ma ochotę i czas na zrobienie tego Tagu. Ale szczególnie chciałabym zobaczyć go na blogu Miasto Książek.


Pozdrawiam,
Dominika