piątek, 30 grudnia 2016

Premiery Styczeń 2017


Po dość długiej nieobecności Premier czas powrotu. Jak zawsze subiektywnie. Czy coś się zmienia? Tak. Od teraz obiecuję być regularna i zamiast opisu, napisać dlaczego akurat czekam na taką, a nie inną książkę. A teraz nie przedłużając, sprawdź czy masz ochotę kupić coś w styczniu.

Styczeń to czas, kiedy rynek wydawniczy wraca ze zdwojoną siłą. Kiedy w grudniu wszystko się uspokajało, w styczniu wszystko się budzi. Aż serce się cieszy, chociaż portfel piszczy.



05.01.2017

"Making faces"
Amy Harmon
Wydawnictwo Editio
Nie czytałam "Prawa Mojżesza". Jestem jednak ciekawa, czy ta książka również będzie przez wszystkich uwielbiana.  


11.01.2017

"Mimo naszych kłamstw"
Tarryn Fisher
Wydawnictwo Otwarte
Powód do przeczytania jest bardzo prosty. Na półce stoi "Mimo moich win" . Mam zamiar sięgnąć po to już niedługo. A jak już przeczytam, to sięgnę po drugą część, a potem właśnie po to.


"Margo"
Tarryn Fisher
Wydawnictwo SQN
Intryguje mnie okładka i opis. Mamy zabójstwo, depresję, zemstę, ale również naukę o tym, że życie jest jednak piękne. Nie wiem co sądzić, więc chcę się przekonać.


"Dziewczyna, którą kochałeś"
Jojo Moyes
Wydawnictwo Między Słowami
Przyznaję się, że nie czytałam "Zanim się pojawiłeś" i "Kiedy odszedłeś". Bardzo chcę coś przeczytać tej autorki, a to ma być książka, od której zacznę.



"Dwór mgieł i furii'
Sarah J. Maas
Wydawnictwo Uroboros
Nie przeczytałam jeszcze "Dworu cierni i róż". Leży od maja na mojej półce i grzecznie czeka na swoją kolej. Po tych wszystkich ochach i achach warto mieć drugą część.



"Outliersi"
Kimberly McCreight
Wydawnictwo Czarna Owca
Na tą pozycję mam ogromną ochotę z jednego prostego powodu. To taki młodzieżowy thriller, kryminał. Coś idealnego dla początkujących w tym gatunku. W tym mnie!


"Sama się prosiła"
Louise O'Neill
Wydawnictwo Feeria Young
Szczera, prawdziwa i brutalna historia o gwałcie. Ostatnio coraz bardziej interesują mnie tematy "społeczne". To może być coś naprawdę dobrego.


"Pani Einstein"
Marie Benedict
Wydawnictwo Znak
Historia o sile kobiety, która pomimo niepełnosprawności i ciężkich czasów zdobyła ogromne wykształcenie. Mimo to pozostaje w cieniu męża. Dlaczego?


"P.S. I Like You"
Kasie West
Wydawnictwo Feeria Young
Czasami potrzeba książek lekkich i przewidywalnych. Mam przeczucie, że ta książka nie wniesie nic nowego w moje życie, ale trudno. 

17.01.2017

"Naznaczeni śmiercią"
Veronica Roth
Wydawnictwo Jaguar 
Seria "Niezgodna" nie powaliła mnie na kolana. Mam nadzieję, że tu będzie lepiej. Do tego ta piękna okładka! Poza tym ma być trochę si-fi i psychologii. Jestem ciekawa, czy takie połączenie może się udać.

Umieściłam tę książkę na tym zestawieniu z sentymentu. Izabella Frączyk była pierwszą autorką, z którą przeprowadziłam wywiad. Takie momenty pozostają w pamięci.


18.01.2017


"Ostatnie tchnienie"
Jennifer L. Armentrout
Wydawnictwo Filia
Pierwszą część pokochałam całym sercem. Druga część pozostawiła mieszane uczucia, przez rozdwojenie jaźni głównej bohaterki. Potrzebuję tej trzeciej części, żeby wiedzieć jak końcowo mogę ocenić serię.


To tyle w tym zestawieniu. W komentarzach koniecznie napiszcie, na co czekacie w styczniu.


Buziaki,
Dominika