czwartek, 23 lutego 2017

Zapowiedzi miesiąca :Marzec 2017


Dawno nie pokazywałam Wam na blogu zapowiedzi na dany miesiąc. Dzisiaj korzystając z moich kończących się ferii przedstawiam ten post. A okazuje się, że w marcu warto trzymać się za swój portfel.




01.03.2017

"Gniew i świt"
Renee Ahdieh
Wydawnictwo Filia

Prawda jest taka, że nie czytałam "Księgi tysiąca i jednej nocy", czyli inspiracji do powstania tej książki. Na początku oczarowała mnie okładka. Potem przeczytałam opis i przepadłam. Jest to kolejna już książka, która czerpie ze znanych nam już od dawna baśni. Jestem ciekawa, jak autorka poradziła sobie z tematem. Macie gwarancję, że recenzja się znajdzie. 

"Mleko i miód"
Rupi Kapur
Wydawnictwo Otwarte

"Milk and Honey" za granicą zrobiło ogromną furorę. Nasłuchałam się zachwytów Aliski i Klaudii, więc teraz koniecznie muszę sięgnąć po ten zbiór wierszy. W szkole, jako uczennica klasy polonistycznej, spotykam się z poezją. Teraz poszerzę horyzonty.

"Zakazane życzenie"
Jessica Khoury
Wydawnictwo SQN

Kolejna genialna okładka. Kolejny raz inspiracja baśniami. Tym razem "Baśnie tysiąca i jednej nocy". Zakochałam się w pomyśle, gdzie bohaterka jest dżinem, a on jest złodziejem z ulicy. Po prostu kocham, nawet przed przeczytaniem!

"Od jutra dieta"
Małgorzata Mroczkowska
Wydawnictwo Czwarta Strona

Może to nie będzie totalny must have w marcu, ale jeżeli tylko będę miała okazję, to z ogromną przyjemnością sięgnę. Ciekawe zmagania niedoskonałej pani domu z kolejnymi dietami. Jakie to życiowe!

15.03.2017

"O wiele więcej"
Kim Holden
Wydawnictwo Filia

Kolejna książka Kim Holden w Polsce, a ja nawet jeszcze "Promyczka" nie przeczytałam. Muszę nadrobić zaległości i wreszcie sięgnąć po książki, które mam na półce. Czuję przez skórę, że to będzie dobre. Idealne dla mnie.


Zdaję sobie sprawę, że w marcu wychodzą dodatki do serii o Harrym Potterze. Znajdziemy tam między innymi Baśnie Barda Bedle'a. Nie umieszczałam ich tutaj, bo nie jest to coś na co z niecierpliwością czekam. Jeżeli są takie książki, które według Was spodobałyby mi się, to koniecznie napiszcie o tym.


Na razie,
Dominika