sobota, 1 kwietnia 2017

Zapowiedzi miesiąca: KWIECIEŃ 2017


Kwiecień to miesiąc znienawidzony przez gimnazjalistów. Szczególnie tych, którzy chodzą do trzeciej klasy. Co to dla nich oznacza? Testy. Dobrze o tym wiem, bo sama będę je pisać. Mimo wszystko, nie odstąpię od książek. 


W tym miesiącu postanowiłam troszeczkę ograniczyć ilość premiery książkowe.


11.04.2017

"Co przyniesie wieczność"
Jennifer L. Armentrout
Wydawnictwo Filia

Jennifer L. Armentrout pokochałam po przeczytaniu serii "Dark Elements". Teraz mam wrażenie, że po raz kolejny się zakocham. Nie jest to może szalenie oryginalne, ale z jej piórem może powstać coś wyjątkowego.

"Małe wielkie rzeczy"
Jodi Picoult
Wydawnictwo Prószyński Media

Jodi Picoult wie, jak trafić do milionów serc na całym świecie. Tym razem nie będzie inaczej. Ta książka ma poruszać trudne tematy. Między innymi uprzedzenia rasowe. Wyczuwam dobrą książkę.





12.04.2017

"Antykwariat spełnionych marzeń"
Dorota Gąsiorowska
Wydawnictwo Między Słowami
Książka mnie kupiła swoim opisem. Jedynym zdaniem. "Opowieść o tym, jak jedna książka uratowała życie wielu osób." Mam wrażenie, że będzie to taka cieplutka opowieść.






26.04.2017

"Pierworodna"
Tosca Lee
Wydawnictwo IUVI
Długo wyczekiwany przeze mnie drugi tom "Piętna Krwawej Hrabiny". Pierwsza część bardzo mi się podobała, a druga zachwyca mnie opisem i okładką. To będzie dobre. Ja to czuję.

"Luonto"
Melissa Darwood
Wydawnictwo Filia 
Mam wrażenie, że czegoś takiego jeszcze nie było. Koniec świata, który się zbliża i żywioły, które chcą się zemścić. Ludzie zmieniający się w zwierzęta. Wydawnictwo Filia dobrze wie, w co inwestować.





28.04.2017

"Śmiało, Angel"
Joss Stirling
Wydawnictwo Akapit Press
Nie wiem, czy słyszeliście o "Sadze o braciach Benedictach". Ale jeśli nie, to migiem mi nadrabiać! To już piąty tom, a ja jeszcze nie przeczytałam czwartego. Ale wszystko nadrobię. Obiecuję.






To już tyle. Na dzisiaj koniec. Jestem zmęczona, idę się uczyć. Znowu. Tym razem historia, a potem angielski. Zgadnijcie, czego bardziej chce mi się uczyć?


Dominika