sobota, 29 kwietnia 2017

Zapowiedzi miesiąca: Maj 2017


Maj to mój drugi ulubiony miesiąc. Jestem już po testach gimnazjalnych, życie w szkole powoli się uspokaja, a ja zastanawiam się nad swoją przyszłością. Do tego zbliżające się Warszawskie Targi Książki 2017, które wprawiają mnie w dobry nastrój. Po prostu pełnia szczęścia.






10.05.2017


"Żniwiarz. Tom 1. Pusta Noc"
Paulina Hendel
Wydawnictwo Czwarta Strona

Pradawna magia, demony i słowiańskie mity. I oczywiście jeszcze jakiś wątek romantyczny. To wszystko w książce młodzieżowej. Jestem ciekawa, czy to się może udać...

"Lato Eden"
Liz Flanagan
Wydawnictwo IUVI

Od czasu do czasu lubię sięgnąć po emocjonalne niszczyciele. Do tego wątek kryminalny. To może być coś ciekawego. Poza tym okładki jest piękna. Już mnie kupili. :)

"Confess"
Colleen Hoover
Wydawnictwo Otwarte

Choć nie przeczytałam dużej ilości książek Colleen, to jednak zdążyłam ją polubić. Wierzę, że autorka zapewni mi trochę emocji. Główny bohater jest malarzem, a ja sztukę naprawdę lubię. W ogóle w tym miesiącu dużo takich pasujących mi książek. :) 

"Apollo i Boskie Próby. Tom II. Mroczna przepowiednia"
Rick Riordan
Wydawnictwo Galeria Książki
Któż z Was nie zna jeszcze Ricka Riordana? Założę się, że można takie osoby (odwiedzające bloga) policzyć na palcach jednej ręki. Teraz przyszedł czas na kolejną książkę z mitologią grecką. Myślicie, że poziom się utrzymuje?

"Lirogon"
Cecelia Ahern
Wydawnictwo Akurat
Ta książka ma być przemyślaną, głęboko poruszającą historią miłosną. Czy tak będzie? To się okaże, bo na pewno ją kupię, a potem udam się do autorki na WTK po autograf.

"Księga kłamstw"
Teri Terry
Wydawnictwo Młody Book
Podoba mi się, że autorzy wychodzą na przeciw naszym oczekiwaniom. Teraz, kiedy nastolatek chce sięgnąć po thriller czy kryminał może przeczytać jego delikatniejszą wersję. W sam raz dla niego. I stopniowo wdrażać się w mowy gatunek. Za to należą się duże brawa.

"Tysiąc odłamków ciebie"
Claudia Gray
Wydawnictwo Jaguar
Na zagranicznych blogach i vlogach, aż huczało od tej książki. Od razu spodobał mi się pomysł. Do tego piękna okładka, więc już mnie kupili. Ale jakoś nie chciałam tego czytać po angielsku. I teraz się doczekałam polskiego tłumaczenia!

"Czereśnie zawsze muszą być dwie"
Magdalena Witkiewicz
Wydawnictwo Filia
Sięgając po książki Magdaleny Witkiewicz wiem jedno. To będzie naprawdę dobra historia. Z tych takich ciepłych, które otulają czytelnika.


17.05.2017

"Tysiąc pocałunków"
Tillie Cole
Wydawnictwo Filia
Mam wrażenie, że to będzie naprawdę coś dobrego. Coś co trzeba będzie przeczytać. Tak po prostu.W stylu Tillie Cole. Dużo emocji i miłości.



To już koniec książek, na które czekam w maju. Część z nich, jeśli nie zdecydowaną większość kupię na WTK. A wy na co czekacie?



Dominika