poniedziałek, 28 marca 2016

Wielkanocny TAG

Otrzymałam nominację od Meredith. Dzięki ^_^

Króliczki - książka, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel) 
Jest mnóstwo takich książek, ale muszę wybrać. Zdecydowanie chciałabym przeczytać kontynuację trylogii "Poza czasem" Evy Völler. To było takie magiczne, ale po przeczytaniu chciałam krzyczeć "Co, to już koniec?! Ja chcę więcej!"

Jajko - książka, która cię zaskoczyła
Ogromnym, ale pozytywnym zaskoczeniem okazała się duologia Jessicy Sorensen. Obie książki były reklamowane jako wielkie hity, a recenzje były wprost zachwycające. Niestety już na takich rekomendacjach się mocno sparzyłam, ale mimo to postanowiłam spróbować. I teraz ogromnie się cieszę, że dałam tym książkom szansę.
Tropienie jajeczek - książka, którą z trudem (nie)dostałaś w swoje ręce
Niełatwo było mi dostać książkę "Dziewczyna ognia i cierni". W żadnej z moich okolicznych bibliotek tego nie znalazłam, aż w końcu będą na Targach Książki sama ją sobie kupiłam :)
Owieczki - dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz
I znowu mam problem. Tym razem chyba żadnej nie wymienię, ponieważ wszystkie książki, które pamiętam ze swojego dzieciństwa po prostu kocham.
Wiosna - książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku
Te okładki są po prostu przepiękne. Może nie jest to typowa wiosna, ale na pewno wiosna w pełnym rozkwicie.
Jezus - religijna książka, którą kochasz
Rzadko czytam takie książki, ale wiele emocji dostarczyła mi książka "Niebo istnieje... Naprawdę!"
Zmartwychwstanie - książka od nieżyjącego już autora 
Wszystkie książki Adama Mickiewicza. Ja go po prostu uwielbiam. Te romantyczne klimaty...
Koszyczki - książka, która znajduje się aktualnie na twojej liście życzeń
Tutaj znajduję się również wiele pozycji, ale wybiorę jedną. Niech będzie to "Chłopak, który stracił głowę".
Cukierki - słodka książka 
Zdecydowanie "Jesteś moja dzikusko" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. 
Peeps - otaguj kogoś
Nominuję... wszystkich chętnych! Jest to naprawdę świetny TAG. Póki jeszcze święta trwają dajcie się ponieść temu klimatowi.
Dominika