środa, 30 marca 2016

Zalotny TAG książkowy

Święta, święta i po świętach. Oto kolejny TAG. Tym razem zostałam zaproszona przez Iwonę.
Faza 1: 
Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względy na okładkę
Muszę przyznać, że takich książek jest sporo, ale dla przykładu podam ostatni zakup, czyli "Odmieniec" Philippy Gregory. Po prostu zostałam oczarowana. Czyż ona nie jest magiczna?

Faza 2: 
Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis
Książki zazwyczaj kupuję patrząc właśnie na opis. To on wiele mówi o książce. Nie łatwo podać mi tutaj jeden tytuł. Chyba postawię na "Malfetto. Mroczne piętno".

Faza 3: 
Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania
Takich książek jest po prostu cała masa. Moim wyborem jest "Moralność Pani Piontek" Magdaleny Witkiewicz, ale również "Śnieżynki" Lilianny Fabisińskiej. Zresztą zauważyłam, że polscy autorzy coraz lepiej radzą sobie na tym polu.

Faza 4: 
Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne
I znowu mogę Wam podać mnóstwo przykładów. Jednak "Percy Jackson. Złodziej pioruna" sprawił, że moja przygoda z książkami naprawdę się rozkręciła. Do tej pozycji mam naprawdę wielki sentyment.
Faza 5: 
Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której zarwałam noc
Powiem szczerze. Jeszcze nigdy nie zarwałam nocy dla książki. Tak wiem, to trochę dziwne biorąc pod uwagę, że książki naprawdę kocham, ale naprawdę często chce to zrobić. Jednak jakiś głos rozsądku w mojej głowie mówi mi, że przecież jutro jest szkoła, więc natychmiast mam iść spać.

Faza 6:
Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć
"Szukając Alaski" Johna Greena. Co prawda czytałam miesiąc temu, ale w obecnej chwili to ona zapadła mi najgłębiej w pamięć.

Faza 7: 
Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące uczucia
"Alchemia miłości" Eve Edwards. Naprawdę wyjątkowa książka.

Faza 8: 
Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym
Kiedy ktoś mnie pyta o jakąś ciekawą książkę bez namysłu wskazuję "Ogród Kamili" Katarzyny Michalak. Jak dotąd nikt się jeszcze nie zawiódł. Przynajmniej mi o tym nie wiadomo :)

Faza 9: 
Myślenie o przyszłości - książki, które będę czytała jeszcze nie raz
Zdecydowanie i bezapelacyjnie cała seria "Dary Anioła".

Faza 10: 
Dzielenie się miłości - nominacje: 
Nominuję:
Dominika