wtorek, 31 stycznia 2017

Urodziny bloga + podsumowanie roku 2016/Dominika


31 stycznia 2015 już zawsze będzie ważną datą w moim życiu. To wtedy pojawiła się moja pierwsza recenzja na tym blogu.Od tego czasu zmieniło się wiele. A będzie się dziać jeszcze więcej.

Szczerze, to nie wiem od czego zacząć. Może najpierw o tym ubiegłym roku, a potem przejdę do bloga. 

W 2016 roku przeczytałam 52 książki. To jest dość dobry wynik, jestem zadowolona. Nie pokażę Wam teraz najlepszych i najgorszych książek, bo po prostu mi się nie chce.
Jeżeli chodzi o współprace, to bardzo jestem zadowolona ze współpracy z wydawnictwem IUVI oraz HarperCollins Polska. Okazyjnie udało mi się nawiązać współpracę z Zieloną Sową, Wydawnictwem Kobiecym i [zesłownikiem]. Mam nadzieję, że ten rok będzie obfitował w nowe propozycje.
W 2016 na blogu pojawiło się aż 138 postów. Publikowaliśmy recenzje, konkursy, zapowiedzi miesiąca, "Kaca książkowego" i wiele więcej. 
Wygląd, o dziwo, zostaje taki sam. Chyba trafiliśmy na taki szablon, który nam się podoba i spełnia nasze oczekiwania.
Możecie zauważyć, że przy recenzjach już nie pojawiają się okładki pobrane z internetu. Są to zdjęcia robione przeze mnie. 

A teraz czas na należyte rozpoczęcie 2017 roku.

Jak widzieliście wprowadziliśmy w życie wyzwanie czytelnicze "Czytam Fantasy". Już niedługo podsumowanie pierwszego miesiąca zmagań.

Jak pewnie zauważyliście pojawił się wpis "Bookblogerzy polecają..." jak już zapowiadałam będzie to kontynuowane. Posty będą się pojawiały przy różnych okolicznościach. Mam nadzieję, że się Wam to spodoba.

A co z serią "Moim zdaniem..."? Będzie. Co miesiąc możecie się spodziewać czegoś nowego. Wierzę, że wielu z Was ma dużo do powiedzenia na poruszane przeze mnie tematy i będziecie ze mną żywo dyskutować w komentarzach.

Czy coś jeszcze? Pewnie więcej konkursów. Ale to dopiero w maju. Musicie się przygotować na to, że jeszcze trochę a będziemy ograniczać nasze bycie tutaj do minimum. Wiecie testy się zbliżają, a ambicje mamy duże. 



Dzisiaj krótko, ale lepiej dzisiaj niż później. Do zobaczenia! 
Dominika